Гарантії та повернення товару

Відповідно до "Закону про захист прав споживача" покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. При цьому повинна бути збережена оригінальна упаковка з усіма компонентами і не порушена комплектація. У вас повинен бути будь-який офіційний документ, що підтверджує оплату товару.

Порядок перевірки комплектності та цілісності товару

Кожен покупець зобов'язаний перевірити комплектність і цілісність товару при покупці або при отриманні товару на транспортних організаціях. Претензії по некомплектності і пошкодженях після продажу і після отримання на транспортних організаціях не приймаються! Якщо товар був відправлений транспортною організацією в Ваш населений пункт, одержувач зобов'язаний перевірити комплектність відразу ж на транспортній організації до отримання товару. Якщо буде виявлено, що товар пошкоджений або розірвана/пошкоджена упаковка, одержувач повинен написати відповідну заяву на відповідній транспортній організації, зізвонитися з нами і, якщо не влаштовує такий товар, повернути його назад відправнику - нам. Причому, повернути товар - це відмовитися від товару відразу на транспортній організації не отримуючи його! А чи не отримати його, поїхати додому, а потім відправити з претензією. Звертаємо Вашу увагу ще раз, що претензії по некомплектності і пошкодженням товару, після того як Ви його забрали з транспортної організації, не приймаються!
Для уникнення непорозумінь перевіряйте товар на транспортній організації при отриманні товару!

Порядок повернення при рекламації за якістю

Якщо товар, який Ви отримали, одразу ж не працює або з явним виробничим дефектом, Ви можете його повернути і замінити на такий же новий робочий або просто повернути і отримати назад сплачені за нього гроші.

При рекламації за якістю під час експлуатації товару, насамперед Ви повинні звертатися в сервісний центр. Сервісний центр визначить гарантійна/не гарантійна рекламація. За гарантією товар буде відновлений безкоштовно. Якщо випадок не гарантійний - Ви повинні будете сплатити послуги сервісного центру.

Обмін на новий або повне повернення вже експлуатованого товару можливо здійснити тільки після висновку авторизованого виробником/ТМ сервісного центру про те, що умови використання даного товару не порушені і товар вийшов з ладу через заводський дефект.

Обмін або повернення здійснюється тільки в нашому магазині або у офіційних представників нашого магазину в робочий час. Доставка товару здійснюється покупцем.

Для здійснення обміну або повернення покупцям з регіонів: всі витрати на доставку товару - оплата пені, пересилання товару і грошей, транспортні витрати (від покупця до магазину/від магазину до покупця) оплачуються Вами самостійно! Необхідно заздалегідь повідомити нам про повернення/обміні і причини!

ВАЖЛИВО! До повернення приймається товар повністю комплектний, з повною документацією, оригінальною упаковкою, який не пошкоджений і не має слідів експлуатації! В іншому випадку, ми маємо право відмовити Вам в обміні або поверненні товару.

Повернення грошей можливе в день надходження товару до нас в офіс з необхідним пакетом підтверджуючих документів або, у разі відсутності необхідної суми в касі, на протязі 7 днів.

Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

  • пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
  • пошкодження викликане або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
  • обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та/або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв.