Відповідно до "Закону про захист прав споживача" покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. При цьому повинна бути збережена оригінальна упаковка з усіма компонентами і не порушена комплектація. У вас повинен бути будь-який офіційний документ, що підтверджує оплату товару.
Кожен покупець зобов'язаний перевірити комплектність і цілісність товару при покупці або при отриманні товару на транспортних організаціях. Претензії по некомплектності і пошкодженях після продажу і після отримання на транспортних організаціях не приймаються! Якщо товар був відправлений транспортною організацією в Ваш населений пункт, одержувач зобов'язаний перевірити комплектність відразу ж на транспортній організації до отримання товару. Якщо буде виявлено, що товар пошкоджений або розірвана/пошкоджена упаковка, одержувач повинен написати відповідну заяву на відповідній транспортній організації, зізвонитися з нами і, якщо не влаштовує такий товар, повернути його назад відправнику - нам. Причому, повернути товар - це відмовитися від товару відразу на транспортній організації не отримуючи його! А чи не отримати його, поїхати додому, а потім відправити з претензією. Звертаємо Вашу увагу ще раз, що претензії по некомплектності і пошкодженням товару, після того як Ви його забрали з транспортної організації, не приймаються!
Для уникнення непорозумінь перевіряйте товар на транспортній організації при отриманні товару!
Якщо товар, який Ви отримали, одразу ж не працює або з явним виробничим дефектом, Ви можете його повернути і замінити на такий же новий робочий або просто повернути і отримати назад сплачені за нього гроші.
При рекламації за якістю під час експлуатації товару, насамперед Ви повинні звертатися в сервісний центр. Сервісний центр визначить гарантійна/не гарантійна рекламація. За гарантією товар буде відновлений безкоштовно. Якщо випадок не гарантійний - Ви повинні будете сплатити послуги сервісного центру.
Обмін на новий або повне повернення вже експлуатованого товару можливо здійснити тільки після висновку авторизованого виробником/ТМ сервісного центру про те, що умови використання даного товару не порушені і товар вийшов з ладу через заводський дефект.
Обмін або повернення здійснюється тільки в нашому магазині або у офіційних представників нашого магазину в робочий час. Доставка товару здійснюється покупцем.
Для здійснення обміну або повернення покупцям з регіонів: всі витрати на доставку товару - оплата пені, пересилання товару і грошей, транспортні витрати (від покупця до магазину/від магазину до покупця) оплачуються Вами самостійно! Необхідно заздалегідь повідомити нам про повернення/обміні і причини!
ВАЖЛИВО! До повернення приймається товар повністю комплектний, з повною документацією, оригінальною упаковкою, який не пошкоджений і не має слідів експлуатації! В іншому випадку, ми маємо право відмовити Вам в обміні або поверненні товару.
Повернення грошей можливе в день надходження товару до нас в офіс з необхідним пакетом підтверджуючих документів або, у разі відсутності необхідної суми в касі, на протязі 7 днів.